عضو شورای شهر تهران: 

آمریکا به‌دنبال ایجاد هرج و مرج در غرب آسیا است/ سکوت در برابر قحطی مصنوعی در غزه در تاریخ ماندگار خواهد شد 

عباسی با اشاره به اینکه کودکان فلسطینی امروز به دلیل ایجاد قحطی مصنوعی جلوی چشم پدر و مادر به شهادت می‌رسند، گفت: سکوت در برابر این جنایت در تاریخ ماندگار و ثبت خواهد شد. 
کد خبر: ۶۵۶۰۸۹
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۱ - 10March 2024

آمریکا به‌دنبال ایجاد هرج و مرج در غرب آسیا است/ سکوت در برابر قحطی مصنوعی در غزه در تاریخ ماندگار خواهد شد به گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، «مهدی عباسی» عضو شورای اسلامی شهر تهران صبح امروز (یکشنبه) در دویست و بیست و یکمین جلسه شورا اظهار داشت: وحدت در گرو توجه به اشتراکات، التزام به قانون، عمل به بیانات رهبری، مسابقه در خدمت رسانی به مردم و تمرکز به کار‌های باقی مانده همراه با اخلاق اسلامی محقق خواهد شد. 

عباسی در ادامه با اشاره به حوادث غزه گفت:  ساختار استکبار به دلیل امپراطوری رسانه‌ای در هر برهه‌ای با استفاده از اخلال ذهنی و نگرشی و اخلال رفتاری جهانیان می‌توانست سرپوشی بر جنایات خود بگذارد. 

عضو شورای اسلامی شهر تهران افزود: امروز شاهد هستیم دنیا متوجه شده آمریکایی‌ها به‌خصوص کسانی که به دنبال استعمار نوین هستند نه‌ تنها به‌ دنبال صلح نیستند بلکه به‌ دنبال هرج و مرج دائمی در منطقه غرب آسیا هستند. 

وی با اشاره به اینکه کودکان فلسطینی امروز به دلیل ایجاد قحطی مصنوعی جلوی چشم پدر و مادر به شهادت می‌رسند، گفت: سکوت در برابر این جنایت در تاریخ ماندگار و ثبت خواهد شد. 

انتهای پیام/241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار